Mitt 2013

När jag ser tillbaka på det här året, så känns det som jag är så långt ifrån den personen jag var förra året. Jag är har blivit mer ärlig, jag tar mer ansvar för saker, jag är inte fullt så naiv som jag var, och jag har lyckats att gå ner över 10kg :) Även om det finns kära personer som man saknar så tillåter jag mig själv att tycka att 2013 var helt okej.
 
Jag spenderade nästan hela April i Florida tillsammans med min bästa vän, badade, solade och bara njöt av att få sommar innan alla andra hemma i Sverige. 
 
Min lillasyster tog studenten, fy fan vad hon är bra!

Sen kom sommaren på riktigt, och Jobb på konsum blev min vardag :) Det blev även Träning och sol och bad!

Helena fyllde 20 år i somras det fick såklart firas med en lite halvt utspårad överraskningsfest! :)


En av höjdpunkterna i år var Solid sound i Uddevalla!



Där var den sommaren slut, och det var bara att återgå till träningen vilket jag tycker att jag har lyckats med i år, nu efter nyår ska jag på träningen igen, men gå mer inför att bli "fit" och inte bara tappa vikt :) 


Detta var väldigt kortfattat om mitt år, nu ser jag fram emot 2014 istället! :) 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback