Stockholm tur och retur!

Har haft en jättemysig långhelg där tillsammans med Emelie. I fredags var vi på bio, The Lucky One med Zac Efron. Den var jättebra! I lördags hade jag ett möte tillsammans med Paisley på Hasselbacken, det gick jättebra tycker jag:) Sen drog vi ut en sväng på stan, där vi mötte upp Emelie. I söndags hade vi en stor slappdag med stort S. Tror vi bara gick ut en enda gång på hela söndagen:) Igår var en lite mer hektisk dag, vaknade av att det small till mellan rygg och nacke, som gjorde att jag inte kunde röra på mig, jag blev hemskt yr och mådde väldigt illa. Så det blev bara att ta sig till akuten och kolla upp, efter en och en halv timmas väntetid fick jag äntligen träffa en läkare som undersökte min rygg och nacke, han tror att det bara är nackapärr så jag fick en massa smärtstillande. Sen på kvällen drog vi till uppsala och firade valborg. Idag har också varit en väldigt slapp dag, gått en promenad och kikat på film, men det känns bra att ta det lungt med min nacke. Under hela denna långhelgen lyckades jag bara ta en enda bild från ett fik i stockholm som serverade väldigt goda amerikanska pannkakor:)

 






william

se skitgott ut:DDD



SV; Naw tackar så mycket:D Blir så himla Glad:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "If only this would be a Dream" Modell bilder som jag har tagit:D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback