Get the Point

Jag vet att jag inte har varit så bra med uppdateringen den senaste veckan, men det har en förklaring. Kom hem från Stockholm i tisdags. Som jag skrev i mitt förra inlägg var jag på akuten i stockholm i måndags p.g.a nacken, och nu i onsdags fick jag någon form av krampanfall i magen och ryggen så jag kunde knappt andas och när det var som värst kunde jag inte ens stå upp, så det blev en tur till doktorn igen. Även han kollar på min nacke, och säger att det var en reaktion mot medicinerna som jag åt för min nacke och rygg, så jag fick mer mediciner fast mot magen nu. Jättekul!

Har ju dessutom hemskt ont i ryggen innan så när nackspärren har lagt sig ska jag tillbaka och vi ska göra en utredning på min rygg.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback