Månaden som gått

Shit nu är det över en månad sedan jag bloggade.. Vad har hänt? jo Jennifer har kommit hem från usa, jag har fortfarande ont i ryggen och var å röntgade den i Tisdags. Jag har varit på möhippa till bästa Paisley och nu idag är precis en månad kvar tills bröllopet är, jag har hunnit med min lillkusses student, jag har tilloch med hunnit med att promenera inne på den botaniska trädgården i Göteborg tillsammans med mormor och morfar. Sen där emellan har det varit fullt med annat skoj, så jag har verkligen haft händerna fulla med saker att göra heeela tiden!

Tänkre faktiskt lägga upp en bild och visa er hur nyttig jag har blivit, men min Iphone sammarbetade inte med mig, så det får bli en annan gång ;)





Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback