Italy I'm in love!

Nu är det en vecka och en dag kvar här! Fatta vad tiden går fort! Det ska såklart bli skönt att komma hem till alla där hemma, men samtidigt känns det tråkigt att lämna alla och allt här, jag har verkligen kärat ner mig i Treviso och människorna här, dom är så mycket mer öppna här än i sverige och jag känner verkligen att jag passar in här på nått knäppt sätt:)

När jag kommer hem nu så har jag massor att ta itu med, stockholm i mars, bröllopsgrejer med Paisley, fylla 21, söka sommarjobb, peace and love, Paisleys bröllop så åter igen tillbaka till stockholm, och massa mysiga vår och sommar utflykter:) Sen ska jag också förhoppningsvis hinna med en weekend någonstans med syrran, och kolla upp lite språkutbildningar i Italien, för tillbaka vill jag! :)






Morsan

Nu längtar jag massor efter dig, så det ska bli tokgött att få hem dig!!:)



Pusspuss!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback