Some die young

Nu har det verkligen varit länge sedan jag bloggade senast. Det här året började bra för mig med min Italien resa, och alla nya trevliga människor jag fick träffa.
 
Det fortsatte bra med att jag fick jobb nästan direkt efter jag kom hem på pressbyrån, och där jobbade jag fram till mitten på maj för jag fick ryggproblem. Men fick jobb när ryggen läkt lite grann som personlig assistent till min mormor, jag har och kommer alltid att vara sjukt ledsen för att just mormor blev sjuk, men jag var glad att mitt nya "jobb" var att få umgås med min mormor varjedag :) Sen kom sommaren, men den gick fort.
 
 
Den 27 september exakt 8 månader efter min lyckliga resa till Italien dog min mormor. Hela våran vardag vändes upp och ner här hemma, alla blev sjukt stressade, ledsna och irriterade över vad som hade hänt. 
 
Jag hade ingen lust med nått, jag tappade otroliga mängder med hår och min ryggvärk har kommit tillbaka och är värre än någonsin. År 2012 tycker jag är väldigt skönt att det är över om 2 dagar, 2013 är efterlängtat!
 





KandyKupps

fin blogg du har! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback