You are somebody's reason to smile


Tog med mig syrrans Pentax K200 ut i morgon ljuset och fotade lite. Tänk att det kan kännas magiskt att bara gå ut i trädgården och fota vattendroppar i solljuset, det är en helt underbar känsla!





Rebecka - Fotoblogg

Sv: Åh, tack så mycket!! :) Nej, det är från Grebbestad. :)

Emelie

Åh vilken fin blogg du har & grymt bilder du fotat! (:

Hannah

Vilka fina bilder!

Carla - fotografi

`Hej!

Jag vet själv hur jobbigt det är att få en massa spam om att man ska rösta på folk hit och dit, men jag har inte hittat någonstans att du är emot det så jag gör det även fast jag själv vet att det är jobbigt.

Jag skulle nämligen bli så HIMLA glader om du ville rösta på nummer 4 i en fototävling, med en bild från Costa Rica är bidraget och självklart får du en länkning i min blogg efter tävlingens slut :)

Om du är intresserad hålls även små tävlingar i min blogg då och då som du kan vara med i, mest fototävlingar men även andra tävlingar med priser som OnePiece, smink och smycken osv....

Här är länken till tävlingen

http://fotogeniquee.blogg.se/2012/march/de-lyckliga-finalisterna.html#comment



Det tar bara 5 sekunder och samtidigt gör mig otroligt glad, varenda liten röst.

Kram och hoppas du vill hjälpa mig

helena

jäääääättefiiiiiina bilder nea! Underbart bra kamera må jag säga!! :)

Fia

Fina kort!

we will never walk alone-Vill du bli dagens blogg?

Vad duktig du e på att fånga ögonblicket!

Jassieofficial - En blogg för alla!

Kom in till mig & Lämna ett fotspår! :) Min blogg ligger på nummer 15 på topbloarea bland humorbloggar Kan vara nåt att spana in! ;D..

Sofia

Ny tävling på bloggen, var gärna med :D Reglerna är jätteenkla!



http://byfia.com/2012/march/tavling-vinn-din-personliga-skrivbok.html#comment

▲ Mohammedi's™

Tipsar!! Va med på min tävling där man vinner valfri vara från uffessakerochting!

http://mohammedis.se/2012/march/tavling-vinn-valfri-vara-fran-uffesskerochti.html#comment



Lycka till! ♥ Massa KRAMAR från mig TILL DIG! ;)

Amandah

Hej. :) Kikade in på din blogg lite random. :D Riktigt fin blogg du har. :D



Har precis börjat blogga igen efter en liten paus och skulle nu vilja få lite "tips" och inspiration till saker att blogga om. Har en hel del som jag vill skriva om, men skulle behöva lite utomstående ögons tips också. :D Skulle bli glad om du skulle vilja hjälpa till att påverka min blogg till det bättre.



Kramar Amandah

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback