Pressbyrån

Jag sökte ett jobb på pressbyrån i kungshamn för drygt 2 veckor sedan och igår hörde dom av sig och vill att jag skulle komma och provjobba nu på måndag vid 11-tiden:)

Jag har lite blandade känslor för detta, tycker att det ska bli skoj att få testa på, men vad jag har hört så ska det vara ett skitstressigt jobb, och att namnet "press-byrån" ska dom tydligen leva upp till, och alla vet väl vid det här laget hur jobbigt jag har för grymt stressade situationer, jag blir grymt nedstämd, nästan lite depprimerad, väldigt yr och svimmfärdig. Och alla kan väl nästan föreställa sig pressbyrån på sommaren:) Jag ska iaf ge det en chans, tar ju inte vilket jobb som helst, och jag har lärt mig efter erfarenheter att man måste må bra på en arbetsplats för att orka med det, och vid det här laget har jag lärt mig att hälsan måste komma först, annars går man i däck!

Har dessutom fler jobbplaner inför sommaren och är redan nu garanterad typ 20 000 vad jag än gör så, sommarjobb är jag inte direkt skraj för:)

Vem vet, pressbyrån kanske passar mig perfekt!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback