Godmorgon

Tänkte nu innan jag åker att jag skulle skriva ett snabbt inlägg. klockan är halv sju och om en timma åker jag mot landvetter. Idag är nog dagen jag är minst nervös, men det kommer nog snart! jag håller ju fortfarande på att packa och fixa så jag har ju annat att tänka på än nervositet :)
planet lyfter klockan 12, och jag ska mellanlanda i amsterdam där jag ska vänta i 2 timmar på mitt nästa plan som ska ta mig till Venedig :)





Zahraa

Är du sugen på en ny header?

Var med i min tävling isåfall. Där har du chansen att vinna en header och välja exakt hur den ska se ut. Headern ska göras i Photoshop CS5!



Läs mina enkla regler och var med:



http://zahraas.myshowroom.se/tavling-vinn-en-header/#comment



Tävlingen avslutas på torsdag.

Lycka till. :)

▲ Mohammedi's™

Tänkte tipsa om en TÄVLING, VINN ETT VALRITT SMYCKE FÖR BÅDA KILLAR OCH TJEJER!!!

http://mohammedis.se/2012/january/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke-fran-takkay-2.html#comment



Snälla va med, ju fler är med, desto roligare!

MASSA KRAMAR FRÅN MIG TILL DIG ;) :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback