Första natten

Godmorgon:)
Nu har jag senderat min första kväll i Italien, igår var lite jobbig då det var mycket nytt, mycke nya människor och platser, så vid 10 var jag redo att gå och lägga mig, men i Italien så äter man inte fören jätte sent, så vi var på en pizzeria till klockan var typ halv tolv!!! Då var jag övertrött och redo för nedbrytning.

Idag ska alla här åka till olika ställen, men jag stannar kvar, ska ta en promenad och kände inte riktigt för att packa en väska och betala för att åka till en annan stad idag. Samtidigt som det är kul att inte känna någon här, hade det varit skönt om jag hade någon jag kände här.





viki

har du flyttat till italien?:)

Anonym

Hej Nea ;))

Gött att höra att du har de bra!!!Ska bli kul att höra om din resa när du kommer hem ;)) ha de så jättebra!! Va rädd om dig!! Älskar dig<3 kram "moster"

Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan var gärna med på min dagens blogg tävling där du kan synas framför mina 350+ läsare :)

- http://jaasses.webblogg.se/2012/january/dagens-blogg-28-januari-2012.html#comment (direkt länk)



Lycka till! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback