It depends on the hair!

Idag tror jag att jag halvt har bestämmt mig för att klippa mig, lite grann :) Jag tror att jag ska låta Helena klippa mig, detta kan innebära vårens snedsteg ;) Mitt hår just nu är bara väldigt långt, väldigt tjockt, och väldigt oformat, är så trött på att bara ha det hängandes för i detta skicket går det verkligen inte att göra nått åt det!
Men jag vet inte hur jag vill klippa mig, tror jag vill ha allt i nästan samma längd så det är lättare att sätta upp det eller göra nått med det, men ahhh det här är svårt!


Ursäkta denna hemska bild på mig, men jag tänkte bara visa för er hur långt, rakt, tjockt och tråkigt mitt hår är just nu. Tog denna bilden när jag var ganska sjuk i italien, det är därför jag ser blek trött och grå ut :)





Cassi

Sv: vart det gott da? :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback