Tävling

Jag har fått äran att lotta ut ett nagellack från Mavala 34 Nicosia. Jag använder själv detta nagellack och gillar det väldigt mycket.

För att vara med och tävla ska du:

* Kommentera att du är med, skriv din bloggadress och din meljadress

Vinnaren publiceras på söndagkväll 11/9.
   Tävlingen är Avslutad



Vinnaren blev ingen mindre än Malin 

Imorgon startas en ny tävling, då jag lottar ut en ansiktsmask, kan bli väldigt nödvändigt nu när vintern snart är här och frosten gör sina små avtryck i huden:)






rrrenate

Jag är med :D.

DS

jag är med :D :D Älskar dessa nagellack !!

Anonym

http://stylegirl.se - sveriges billigaste smyckesshop?



JUST NU: FRI FRAKT + GRATIS GÅVA VID BESTÄLLNING!

twopoints [elin&sabine]

Hejsan goding!

Ville bara säga att du har en väldigt tjusig blogg:)



Många kramar / E&S

Maria Winge

jag är med :))

zilwerbeam.blogg.se

Emma

Åh! Älskar detta nagellack! Är jättegärna med och tävlar.



Kram Emma

Anonym

TAck detsamma fina du! :)

elinlicious

Hejsan fina du!

Ta chansen & vinn ett vackert guldhalsband hos mig!

direktlänk: http://elinlicious.spotlife.se/2011/09/09/tavling-med-timstore/#respond



tack på förhand & lycka till!

/elinlicious

MsSophie

nice blogg du har! Fast nagellacket kan jag köpa själv..



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

Julia Lahti

JAG VILL VARA MED !!!! :D

Miss C - Charlotte Olsson - Swedish model

Jag är med! :D



Passa på och säg vad du tycker om alla snygga klänningar som burits upp av självaste Olivia Wilde:



http://missc.se/2011/september/stilsakra-olivia-wilde.html

yasmine

Åh jag är gärna med! älskar lack i härliga färger.

kram

Felicia

jag är med och skulle vara världens gladaste vinnare! :D

Linda

jag är med:D

Em

är med!

martina

jag är med :)

mina

dagen har varit bra :) hoppas du oxå haft en bra dag !?



jag är gärna me o tävlar då jag älskar nagellack :D

Madeleine - Livet i Oslo

Jag är med!! :D

klara (NR1 FASHION)

jag är med:9<3 fin blogg

Wickie

Hej!

Nagelack går åt som smör i solsken med 4 tjejer i familjen så jag är gärna med!

Wickie!

karin

jag är med! :)

emelie

javisst, jag är med! :D

om du har lust kan du ta och rösta på mig, jag tävlar med nelly och jag ligger etta just nu :)

http://nelly.com/se/libresse/7e69bc29-d7d4-4773-b535-b05a81aca52f

emelie

inte? den borde göra det, om inte gå in på nelly, klicka på tävlingen och rösta på Emelie :)

daniella:)

Visst kan jag vara med:D Jättekul!

NA

Åh, vilken härlig färg! Jag är med :)

thea

sv; tack, har en rätt mysig och lugn lördag! :)

hoppas du har det bra också! :)



jag är gärna med i tävlingen :)



kram!

sara

jag är med! :)

karro

jag är med =D

Emilia

Sv: Tack för tipset! Jag är med :D

Julia

jag är med!

Madde

Jag är gärna med ! (:

sofia

jag är med :D

ByCarmela

Jag är SÅKLART med :D

- sara

jag är med!



www.sarabackman.blogg.se , och min email är [email protected] :)

Anna

Jag är med:)

Nathalie

Jag är med! :D <3

kornelia

jag är självklart med i din fina bloggs tävling ;D



om jag skulle vinna, hade du då kunnat kommentera de på min blogg då? o sen vet jag att ag vunnit och går DÅ in på min mail o läser vad som ska "hända" ? tack på förhand :D <3



Chriis

jag är med :)

malin

jag är gärna med! :)

kram

cassandra

Jag är med !

Anonym

Hej är du intresserad av en tygkasse med häftiga texter? Den perfekta kassen som både rymmer laptopen och skol böckerna? Kolla då in http://tygkassar.blogg.se där du även kan special beställa din unika kasse för bara 80kr !

malin

sv: åh tack så jätte mycket att jag vann!! :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback