Tävling

Då sätter vi igång en ny tävling, och denna gången lottar jag ut en anisktsmask från Hm, som passar perfekt i dessa regniga kalla och tuffa höst och vinter dagar vi har framför oss.

För att vara med och tävla
*Kommentera att du är med, glöm inte att skriva din blogg och mejladress

Vinnaren publiceras på Söndag 18/9

Lycka till ;)



Vinnaren av denna ansiktsmask blev ingen mindre än erika från http://prickelin.blogspot.com/
Grattis :)

 






Emma -FOTOBLOGG-

Jag är med :D

S O F I A ♥ / photoshop, skönhet & skvaller!

Har en ny cover uppe på bloggen, skulle bli superglad om du kommenterade vad du tycker i det här inlägget! http://veys.blogg.se/2011/september/ny-cover.html#comment



Puss sötnos!

cherie

så fin blogg jag klickade in på!

♥ kika in på min välgörenhetsblogg, för en unik och jordnära blogg. det lilla du gör som att klicka in, kan göra skillnad. Kram ♥ /cherie

Corny

Jag är absolut med :DD

siri

jag är med! men har ingen blogg

Anki

Och här e jag :) Ansiktsmask borde man göra oftare!!! Mmmm :)

malin

jag är gärna med :)

Erika

Jag är med:)

evelina

Åhh, precis vad jag behöver, så jag är med! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback