Höst

Idag har jag verkligen inte haft någon som helst tid att blogga. Jag och mamma har varit igång hela dagen med olika utflykter. Vi har varit iväg en sväng till hunnebo och fixat lite höstfina blommor, och jag måste säga att det blev riktigt mysiga blommor :) sen har vi varit i centrum här i kungshamn och strosat runt i lite affärer, köpte en jättefin lite större lyckta till mamma som jag tyckte att hon förtjänade ;) sen har vi spenderat resten av dagen med att höststäda köket och plantera höstblommor ute. Som ni hör så har jag haft en ganska hektisk men mysig dag, och nu är jag som fortfarande inte är frisk från förkylningen väldigt trött, känns ungefär som när man kommer hem efter 8 timmar på jobbet :) Jag älskar verkligen Hösten/Vintern :)

Vilken är din favorit årstid?


Såhär höstfint blev det hemma hos oss :)





martina

Hej!

Det skulle verkligen vara jättesnällt av dig om du kunde rösta på min kompis Lovisa Andersson som är med och tävlar om att bli jeansmodell i Torpmagasinet, det skulle betyda jättemycket för henne att vinna!

Klicka på länken nedan för att rösta

http://www.facebook.com/torpkopcentrum?sk=app_208195102528120&app_data=dlt



Om du kommenterar detta inlägget i min blogg med att du har röstat på henne så får du även en länk! :)

http://martinaolsson.myshowroom.se/8818/rosta-pa-lovisa-sa-ar-ni-gulliga/ccc



Tack på förhand!

leonora

hej jätte bra blogg :) skulle vara jätte kul om du besökte min blogg ochla en kommentar hoppas du gillar den :)

Emelie Löfgren

Hej jag säljer 2 VIP biljetter till Twilight Fan Event fredagen 28 okt då Robert Pattinson och Ashley Greene kommer till hovet.



Du kan köpa en eller båda två, det är upp till dig.

Högst bjudande får biljetterna! :)



Kontakta mig gärna om du är intresserad, bara en vecka kvar nu! 0700425540 eller [email protected]

sara

sv: Ja eller hur! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback