The Sims

Sitter här ungefär som en förväntansfull liten unge! Jag håller nämligen på att installera The sims :)
Det är ett av de få spel som inte är online spel som jag kan sitta och spela i evigheter! Hur barnsligt det än låter så tycker jag det är skitkul att bygga egna hus och vara "boss" över en liten familj ;)

Vad säger detta om mig? Jag kanske är väldigt barnslig, bör bli arkitekt eller jag vet! Jag ska definitivt bli Chef ;) bossa över mitt egna lilla(läs stora) företag! Så får de bli!





william

the sims äger:D kommer alltid vara ett bra spel:D



SV; Naw tackar så mycket:D SÅ snällt:D

Men vad tycker du om mina "Black Eyes" modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

Carro

Verkligen jättetrevlig blogg du har! :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback