Västkust kyla

Idag när jag vaknade så hade jag ett sånt sug i mina fingrar att gå ut en stund och fota. Det kom årets första snö här på västkusten igår, och jag kände att jag inte kunde låta bli, så med temat västkust kyla i huvudet gick jag ut och försökte fånga just den där isbitande västkust kylan, och såhär blev resultatet.











Jag använde mig av en Nikon D5100





Linn

snygg blogg! lust att göra ett bloglovin byte? :D

Maria [Fotoblogg]

sv; Tack så jätte mycket, japp de är jag som tagit bilden.

Finns nog inget vackrare än västkusten, sommar som vinter

Linn

snygga bilder!!

så bra! jag har lagt till dig med, om så du vet blev jag följare 11. :D Ha en fortsatt bra dag :)

maja - FOTO - fotogeniquee

Vilka fina landskapsbilder!



sv: Tack!

Linnea [Fotoblogg]

SV:Tack!:D



Allt bra??

KRAM

Jennifer

as fina bilder!!!! Vill hem till det! Vill också äga en sån kamera!

Linda - Harmony Home

Otroligt vackra bilder!!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback