Greenpeace

Igår fick jag ett samtal som fick mig att bokstavligttalat hoppa upp och ner av ren glädje, det var från Greenpeace. Förra veckan hade jag sökt ett jobb där som värvare, och igår ringde en tjej och ville ha en kort telefonintervju med mig, hon ville träffa mig face to face så imorgon klockan 14.00 ska jag in till Göteborg på en till intervju, så håll tummarna för mig :) Jag har i evigheter nu drömt om att få jobba med något så betyder något och som inte bara gör att jag tjänar pengar utan att mina arbetstimmar kan göra iaf en liten skillnad för något :) så imorgon gäller det! :)

http://2.bp.blogspot.com/-LWQ4gF70H2I/TmfrxhOldpI/AAAAAAAALSw/MBbrt_w4654/s1600/Greenpeace.jpg





Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE: Ja..! Det är ganska mysigt ett tag men tro mig, man blir less snön och vintern när det är -35 grader och det blir kolsvart kl. 13.30 haha! Snön lär inte smälta förräns i Maj heller så det är lite jobbigt men that's life.. ;) När brukar snön komma där du bor? Kram ♥

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback