Bildbomb

Hittade på datorn några gamla teckningar jag gjort så jag tänkte jag gör en liten "bildbomb" av dem ;)
Vilken gillar ni bäst?






Anonym

Shit vad du är duktig!!! Den längst ner och den på Kate winslet var galet snygga :)

Sofia - Tävlingar på gång!

var gärna med i veckans blogg hos mig :D

Olivia, Anton & Victor

Alla var väldigt fina! :)

Nathalie

Den siste, du har talang ju tjejen !!! Kul du titta in hos mig och välkommen åter =)

Suneeta

Mycket fina teckningar! Alla är lika snygga tycker jag. =)



Ha en fortsatt bra dag.

Emma Swärd

jätte fina bilder =)

kaisa

Tycker dina bilder var underbara, jätteduktig är du!

Magda ♡

söt blogg!

Anonym

gillar den sista! hoppas du har en bra dag du med, kram

Susanna

Men vad fina teckningar! Vilken talang du har. Tycker att Kategori Winslet-bilden är nästan finast, du har verkligen fått till ögonen så vackra.

Susanna

Menade kate:-p

moOa med två O.

sv: hej! Gud vad fint du ritar ! :D

Den sista och den på tjejen och killen ! :D

Denise

Den sista bilden var helt underbar! Du är väldigt duktig :)

Emma Fredén

sV: Dsm!

jag tycker alla är riktigt snygga! du är jätte duktig :)

kram

Evelina

sv: Du med :) Alla bilder var snygga men Marilyn Monroe bilden gillade jag mest eftersom den var lite annorlunda :)

So Superstar ★

jävlar va duktig du e!!! As svårt att välja men de två översta damerna e riktigt coola :)

mickan

alla var grym!

älskade sista bilden :)



kram

Malin Lindholm - bloggare och livsnjutare

du är sjukt duktig!

roligt även när du hittade min blogg,

hoppas allt är bra!

kram Malin :)

Malin

Herregud vad du är duktig! Jag kan inte bestämma mig men de 3 sista var otroligt fina! :) <3



Kram Malin <3

Linda

Sv: Jag tycker den på Marilyn är ju superläcker :)



tvcrazed.blogg.se

lindasstory.blogg.se

Johanna

Du är riktigt duktig på att rita! Jag gillade Kate Winslet och den sista bilden, vist är den hon i true blood?

Em

Oj vad duktig du är..gillade nr 3 och 5 bäst av alla =)

Tack för att du kikade in på minblogg..kul med nya följare!Kika gärna igen =)

Jodie

gud vilken talang! du e skitduktig ju :)

cici

Alla var fina^^

Vad duktig du är =)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback