I walk the line

Jag har ju glömt berätta att vi fick tillbaka våra biologiprov igår och jag fick Vg!! Jag känner mig jätte stolt:)

Ikväll ska jag på bio med min kära mamma och syster, vi ska gå på Twilight Breaking dawn premiären, det ska bli jätte mysig, jag är så förväntansfull, känner mig ungefär som en 5åring på jul:)

Nu är jag iallafall påväg till skolan, jag ska ha matte idag och även där ska vi få reda på hur det gick på provet vi hade förra veckan, där har jag inte så stora förhoppningar eftersom matteprov alltid går piss för mig, trotts att jag gillar matte både fattar och tycker att det är skoj, men det sitter som en spärr på proven. Jätte konstigt!






Emelie

Hej!

Jag har frågestund på min blogg idag och imorgon så nu kan du ställa frågor till mig och jag svarar :)

Kram



http://linneafea.blogg.se/2011/november/fragestund.html#comment



ps. Älskar din header :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback