Sommarjobb

Sitter just nu på arbetsförmedligens hemsida och kollar lite, har sökt en del jobb redan och tänkte mig på att söka fler, men när jag sitter där inne och tänker sommarjobb så får jag en smått panik känsla.. Varför? Jo för att jag hatar allt va sommarjobb innebär!! Jag hatar att jobba på soliga varma dagar, jag hatar att inte kunna hitta på saker när jag vill med mina vänner för att det måste passa in på allas scheman, jag hatar stressen för vad ett sommarjobb innebär och jag tycker att det skulle vara olagligt att ens behöva befinna sig på en annan plats än stranden en solig varm juni-juli-augusti dag, med pikick väskan packad med allt du kan tänka dig.!

Sen så älskar jag när lönen kommer in men det är en annan femma!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback