Italien here i come!

Tänkte bara berätta här på bloggen att om 2 dagar, alltså på fredag så åker jag till Venedig i en månad. Har fått möjligheten att vara delaktig i ett projekt som en grupp med mäniskor håller på med där, så på fredag åker jag och jag kommer inte hem fören den 21 februari. Uppdateringen vet jag inte hur den kommer att bli, för jag vet inte om det finns möjlighet till internet där jag ska bo, men jag har kollat upp så det finns internet café. Eftersom detta blev fick förfrågan igår, och bara vetat om detta sen igår så har jag en heldel att göra nu.

Måste börja packa, planera, skriva ur mig från komvux, inhandla en del etc. så mycket jag ska hinna med på 2 dagar!! :)


http://www.bjornmoerman.com/Travel/Venice-Italy/20091203142440-HDR-Edit-Edit/732954237_sD3su-M.jpg






Maria [Fotoblogg]

sv; Tack så jätte mycket, det va roligt att höra ;)

jennifer

e så glaaad för dig!!! Ha så kul gumman!! :)

FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe!

allt bra med dig ?

Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback