59 dagar kvar!!!

Idag är det 59 dagar kvar tills julafton:) fatta vad tiden går fort:) om 59 dagar kommer jag vid den här tiden förmodligen träffa pappa och ge honom julklappar, vid den här tiden om 59 dagar kommer jag att vara som om jag är 5 år igen och hålla mina tummar så hårt för att önska att tiden ska gå så sakta just den här dagen, jag håller förmodligen på att klä på mig och som en 5åring väntar jag ivrigt på att klocka. Ska bli 3 för då börjar Kalle :) sen efter kalle är det dags att fixa håret sminka mig för att gå ner till mormor och morfar för att fira jul med dem och mina kusiner. Där får vi världens godaste julmiddag och sen är kvällen bara ett stort mys fullt med skratt, skämt och såklart julklappar:)

Hur firar ni jul?

Bilden är från Lisebergs julmarknad, finns nog inget mysigare ställe på vintern:)






Jennifer

ååh döda mig jag vill heeeem!!!!!! ;(

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback